7 Eylül 2013 Cumartesi

İSTE-DİLE-YARAT

Hayatında çoğu zaman başımıza gelen kötü şeylerde derizki ben bunun olacağını biliyordum,bilirsiniz tabiki düşünerek okadar çok çağırdınızki bu olumsuzlukları işte başınıza geldi sonunda.Bu konuyla ilgili biçok olumlamayı canlandırdınız çünkü beyninizde,birgün başınıza geldiğinde yine haklı çıkan siz oldunuz yani bilinçaltına verdiğiniz emirler başarıyla uygulandı.Haklı çıktınız,beynimiz düşündüklerimizi,sürekli iyi yada kötü canlandırmalarımızı depolayıp gerçeğe dönüştürüyor.Niçin olumlu şeyler hayalini kurmuyruzda olumsuzlukları yaşıyoruz işin gerçeği burda çıkıyor.Düşüncelerimizi ve hayallerimizi kontrol etmeyi becerirsek eğer güzellikleri,bolluğu,bereketi,sağlığı hayal edersek neden gerçekleşmesinki!Biz yeterki İstemeyi-İnanmayı doğru ve yoğun olarak tekrarlayım olmaz diye biryasa kural kaide yoktur evrende.Hadi daha güzel hayatlar için hepberaber pozitif olmayı deneyelimbakalım nekadar değişim olacak görelim.Tabiki kastteklerim kısa vadede birişe yaramayabilir yaşamtarzı haline getirelimki alışkanlığımız olsun pozitif düşünce.

2 Eylül 2013 Pazartesi

ELEŞTİRMEKMİ--TAKDİR ETMEKMİ

        İnsanlara birşey yaptırmak istiyorsak bunun en etkili yolunun karşımızdakilerde işi yapma isteği uyandırmaktır.Sizce insanları bu moda sokabilemek  için eleştirmekmi  yüreklendirmekmi faydalı olur?karakterimizde ve tüm insanoğlunun yapısındaki en önemli etken beğenilme ve takdir edilme,önemli olma tutkusudur.Bunları bilerek birinsana emir vererek yada eleştirerek aşağılayıcı kelimeler  kullanarak istediğimiz şeyi elde edemiycemizi öğrenmiş olduk.Özgüveni yüksek olan,kendine güvenen bir kişiye zaten butarz  yaklaşımlar eminimki çok etkili olmaz.Tam aksi okişiyi dahada başarılı olması için tetikler.Fakat birişte yeterince güveni olmayan,başarısızlıklara odaklı,negatif düşünce tarzına sahip kişiliklerde  yıpratıcı,yıkıcı moda sürükler.Dürüst yapılan bir övgü her inşanda eleştiri ve alaylı sözden daha etkili olur.İnsanları inciterek onları ne değiştirebilir nede istediklerimizi yaptırabiliriz.Takdir sözlerine hayatımızda daha çok yer vermeliyiz diye düşünüyorum unutmayalımki yıllardır bilinen bir gerçek söz vardır ki " Tatlı dil yılanı delığinden çıkarır."