31 Ağustos 2013 Cumartesi
Neye inandığımızın farkında olmalıyız
Hayatımızda olumsuz giden süregelen negatiflikler yaşıyorsak bunların sebeplerinden en önemlisi inandıklarımızdır aslında.Bilinçaltımız denilen düşüncelerimizin çoğunu emir kabul eden çok kuvvetli biyerimiz var.Bilinçaltımıza neyi komut verirsek isteyerek yada istemeyerek o harekete geçiyor.İşte tamda buyüzden inançlarımızı iyi yönlendirmeli eskileri değiştirmeliyiz.Olumsuz inançlarımız için notlar alıp aklımıza geldiğinde ona inanmayı değiştirebiliriz bunu sadece daha dikkatli düşünmeye çalışarak,arasıra aldığımız notlara bakarak kurtulmaya çalışabiliriz.Denemeye değer diye düşündüğüm için paylaşmak istedim.Düşünce ve inançlarımızı yaratmakta yönetmekte bizim elimizde neye inanırsak onu yaşarız herşeyin engüzelini hakediyoruz öyleyse hep pozitif düşünelim ve olalım nedersiniz.
25 Ağustos 2013 Pazar
EVET'LER ÇOĞALSIN
İnandığımız ,düşündüğümüz,istediğimiz,canlandırdığımız herşeye evet diyen birevren var hayatımızda farkındamısınız?Olumsuz konularla,olumsuz düşüncelerle,negatif insanlarla neden zaman harcayalımki!Ben kendimi ve yaşamımı en olumlu yanlarıyla görmeyi seçiyorum.Fırsatlara,bolluğa,berekete,mutluluğa evet diyorum.Bundan sevinç duyuyorum.Şimdi hayatımda tadını çıkarmam için benim olan herseyden dolayı evrene ve Allah'a teşekkür ediyorum.
Kendimizi sevmek
Ne azım,ne de çokum.Kim olduğumu herhangi birisine ya da herhangi birşeye ispatlamak zorunda değilim.Yaşamın birliğinin mükemmel bir ifadesi olduğumu biliyorum.Kim ve ne olduğum konusunda tatminkarım.Şimdi bundan sonra başka birisi gibi olmak istemiyorum.Olduğum haliyle mükemmelim,yeterliyim,yaşamla birim,iyiyim ,mutluyum,güzelim ve sağlıklıyım.Hergeçen gün kendimi bir öncekinden daha çok seviyorum.Kendimi daha çok sevmeyi öğrenirken ,başkalarını da daha çok sevmeyi öğreniyorum.Sevinçle mükemmelliğimi ve yaşamın mükemmelliğini kabul ediyorum.
24 Ağustos 2013 Cumartesi
Nefes terapisi
Nefes almanın enerjimize büyük bir katkısı vardır.Sağlıklı olmak için en önemlisi vücudumuza yeterli miktarda oksijen girmesini sağlamaktır.Günde enaz 3kez 10derin nefes almaya başlarsak sağlığımızda büyük gelişmeler olduğunu göreceksiniz.İyi nefes almanın sağladığı faydanın yerini tutacak hiçbir vitamin ilacı yada yemek yoktur.
Yasmince
Pozitiflik+mutluluk
Hemen hemen hepimiz az çok bildiği şeydir aslında iyi düşün iyilikler gelsin hayatımıza,pozitif ol evrenden daha çok enerji al,gülümse ki mutluluğun katlansın gülecek daha çok sebebin olsun vs vs vs.Tamam hepsi uygulanınca işe yarıyor denedim oldu da önemli olan sürekli aynı modda kalabilmek,işte olay burda kafa karıştırıyor sürekli aynı şeyleri düşünemiyoruzki.Varmıdır sürekli sadece düşüncelerini pozitif modda tutabilen yada başka bişeylerle uğraşırken birden pozitifliği uygulayan cidden merak ediyorum?
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
