7 Eylül 2013 Cumartesi

İSTE-DİLE-YARAT

Hayatında çoğu zaman başımıza gelen kötü şeylerde derizki ben bunun olacağını biliyordum,bilirsiniz tabiki düşünerek okadar çok çağırdınızki bu olumsuzlukları işte başınıza geldi sonunda.Bu konuyla ilgili biçok olumlamayı canlandırdınız çünkü beyninizde,birgün başınıza geldiğinde yine haklı çıkan siz oldunuz yani bilinçaltına verdiğiniz emirler başarıyla uygulandı.Haklı çıktınız,beynimiz düşündüklerimizi,sürekli iyi yada kötü canlandırmalarımızı depolayıp gerçeğe dönüştürüyor.Niçin olumlu şeyler hayalini kurmuyruzda olumsuzlukları yaşıyoruz işin gerçeği burda çıkıyor.Düşüncelerimizi ve hayallerimizi kontrol etmeyi becerirsek eğer güzellikleri,bolluğu,bereketi,sağlığı hayal edersek neden gerçekleşmesinki!Biz yeterki İstemeyi-İnanmayı doğru ve yoğun olarak tekrarlayım olmaz diye biryasa kural kaide yoktur evrende.Hadi daha güzel hayatlar için hepberaber pozitif olmayı deneyelimbakalım nekadar değişim olacak görelim.Tabiki kastteklerim kısa vadede birişe yaramayabilir yaşamtarzı haline getirelimki alışkanlığımız olsun pozitif düşünce.

Hiç yorum yok: