25 Ağustos 2013 Pazar

EVET'LER ÇOĞALSIN

İnandığımız ,düşündüğümüz,istediğimiz,canlandırdığımız herşeye evet diyen birevren  var hayatımızda farkındamısınız?Olumsuz konularla,olumsuz düşüncelerle,negatif insanlarla neden zaman harcayalımki!Ben kendimi ve yaşamımı en olumlu yanlarıyla görmeyi seçiyorum.Fırsatlara,bolluğa,berekete,mutluluğa evet diyorum.Bundan sevinç duyuyorum.Şimdi hayatımda tadını çıkarmam için benim olan herseyden dolayı evrene ve Allah'a  teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok: