31 Ağustos 2013 Cumartesi

Neye inandığımızın farkında olmalıyız

Hayatımızda olumsuz giden süregelen negatiflikler yaşıyorsak bunların sebeplerinden en önemlisi inandıklarımızdır aslında.Bilinçaltımız denilen düşüncelerimizin çoğunu emir kabul eden çok kuvvetli biyerimiz var.Bilinçaltımıza neyi komut verirsek isteyerek yada istemeyerek o harekete geçiyor.İşte tamda buyüzden inançlarımızı iyi yönlendirmeli eskileri değiştirmeliyiz.Olumsuz inançlarımız için notlar alıp aklımıza geldiğinde ona inanmayı değiştirebiliriz bunu sadece daha dikkatli düşünmeye çalışarak,arasıra aldığımız notlara bakarak kurtulmaya çalışabiliriz.Denemeye değer diye düşündüğüm için paylaşmak istedim.Düşünce ve inançlarımızı yaratmakta yönetmekte bizim elimizde neye inanırsak onu yaşarız herşeyin engüzelini hakediyoruz öyleyse hep pozitif düşünelim ve olalım nedersiniz.

Hiç yorum yok: