25 Ağustos 2013 Pazar

Kendimizi sevmek

Ne azım,ne de çokum.Kim olduğumu herhangi birisine ya da herhangi birşeye ispatlamak zorunda değilim.Yaşamın birliğinin mükemmel bir ifadesi olduğumu biliyorum.Kim ve ne olduğum konusunda tatminkarım.Şimdi bundan sonra başka birisi gibi olmak istemiyorum.Olduğum haliyle mükemmelim,yeterliyim,yaşamla birim,iyiyim ,mutluyum,güzelim ve sağlıklıyım.Hergeçen gün kendimi bir öncekinden daha çok seviyorum.Kendimi daha çok sevmeyi öğrenirken ,başkalarını da daha çok sevmeyi öğreniyorum.Sevinçle mükemmelliğimi ve yaşamın mükemmelliğini kabul ediyorum.

Hiç yorum yok: